Gå til innhold
Arkivverket

[#5993] Kirkebok Hurum - Dagny Mathilde Hansen


Gjest Sven-Arne Adolfsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Sven-Arne Adolfsson

Bästa läsare av detta media, jag trenger hjelp med att finna information om föräldrarna till min Fars brors koneDagny Mathilde Hansen Född 29/10 1908 i Hurum, Död 15/11 1985 i Drammen, Gravlagd 20/11 1985 på Filtvet kirkegaardGift 12/5 1945 med min fars bror Karl Holberg Adolfsson (Adolfsen) Född 12/5 1901 i Skee (Strömstad) Sverige Död 4/4 1984 i Filtvet Norge, de bosatte sig i Filtvet.Föräldrana till henne skall vara en Hans kristian (Christian)Hansen og en kvinde med navnet JohannaJag har försökt finna Dagnys födelse i mina microkort av kirkeboken från Hurum men jag kan inte finna henne där då en del sidor är helt svarta på mina kort och därför har jag kört fast i mitt forskande på hennes sida.MvhSven-Arne Adolfssonsaa@aas.nuhttp://www.aas.nu/Saa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Ifølge klokkerbok for Hurum er Dagny Mathilde f. 29.10.1908 og døpt 06.12.1908. Foreldre: Styrmann Hans Kristian Hanssen og Maren Johanne Hansen. Bopel: Filtvedt. Faren er oppgitt å være født i 1874 og moren i 1880.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.