Gå til innhold
Arkivverket

[#5994] Knut Iversen og Anne Halvorsdatter ,Bolsø i Møre o


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Knut og Anne giftet seg 06.04.1790.Anne var fra Vestad og Knut angivelig fra Sigerset.Han var født rundt 1760.Dersom noen med tilgang til Bolsø bøkene eller kjennskap til denne familien kunne fortelle meg mer om denne Knut Iversen,når og hvor han var født og hvem foreldrene hans var hadde det vært flott.På familisearch har jeg funnet en mulig kandidat.Knut Iversen døpt 23.02.1761 med foreldre Iver Solemdal og Ales.Mvh.Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Schliemann

Det er ikke mye jeg kan bidra med, men det finnes en slektsbok om Solemdalslekta som jeg har brukt i egen slektsforsking. Denne beveger seg i det området som du nevner ( Bolsø ) Nå husker jeg selvfølgelig ikke navnet på forfatteren, men jeg kan komme tilbake til deg hvis du er interresert? Forøvrig en spennende slekt! Med vennlig hilsen, Nina Schliemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hallo Nina.Jo takk , jeg er selvfølgelig interessert i flere opplysninger.Alle bidrag du kan komme med vil bli motatt med takk.Nå vet jeg jo ikke med sikkerhet om det er rett kandidat jeg her funnet,men det kan muligens denne boka du nevner bekrefte eller avkrefte.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.