Gå til innhold
Arkivverket

[#6006] Till dig som forskar i Hurum och Röken i Buskerud


Gjest Sven-Arne Adolfsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Sven-Arne Adolfsson

Kanske har vi gemensamma rötter.Jag har en släktforskar sida som handlar om min fars två bröder födda i Sverige och som bosatte sig i Norge, deras familjer och rötter i Norge, som jag forskar på.Du finner personer bland annat från gårdarna: Belset gård i Baerum, Borgerud gård, Hjelmerud gård i Nordrehug, Isi gård i Baerum (ej inlaggd ännu på hemsidan) Solberg gård i Baerum, Stokker gård i Asker(ej inlaggd på hemsidan ännu), Wee gård Wehme gård i Nordrehoug, Lerberg gård i Nordrehoug,(klicka på bilderna med vit ram så får du fram personens släktträd)sidan finner du på denna adress: http://www.aas.nu/Saa/snorge.htm MvhSven-Arne Adolfsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

hei Sven-Arne, fin - fine side/er du har. Fant ikke noen tilknytning enda! Jeg har aner (på min mors side)til både Norderhov og Røyken. På fars side også Røyken, Hurum og Sverige (S. før ca 1821). hilsen egil.sundelius@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.