Gå til innhold
Arkivverket

[#6017] Bernt Ellefsen, Heggedal


Gjest Kari Anne Støyl
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Anne Støyl

Kan noen hjelpe meg med å finne Bernt Ellefsen fra Heggedal? Jeg veit ikke når han er født, men han var gift med Agnes Nilsen f. ca. 1885 i Asker d. 1962. De gifta seg før 1900 og fikk flg. Barn Gutt f. 1900, Gyda f.1905, Ruby f.1911, Normann f. 1929. Bernt og Agnes emigrerte til Amerika mens Gyda var baby, Ruby er født i Canada. Gyda vokste opp hos sin tante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Jørgensen

Hei!Har du prøvd å slå opp på bryllupet til B.E. og A.N.? Alderen til B.E. bør være nevnt der? Vielser i Asker ligger ute på DA, du kan jo prøve der.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Anne Støyl

Takk for svaret, men vielser i Asker på nettet er fra 1800-1878. Agnes ble dessverre ikke født før i 1885. Jeg tror de må ha giftet seg i tidsrommet 1900 - 1905. De fikk et barn i 1900, men jeg finner Agnes Nilsen som ugift i 1900-tellinga for Asker, sammen med foreldrene sine Elias Nilsen og Gunnhild Hansdtr. Jeg finner ikke Bernt Ellefsen i 1900-tellinga. Har noen mulighet til å slå opp i kirkebøkene i Asker etter bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.