Gå til innhold
Arkivverket

[#6026] Magnhild Andersdatter Rogneby


Gjest Morten P. Mortensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten P. Mortensen

Halvor Andersen Busvold, Romedal giftet seg ca. 1698 med Magnhild Andersdatter Rogneby. Hun var født på Rogneby på Østre Toten 1669 og døde på Busvold i 1744.Jeg er interessert i hennes forfedre, med historien omkring Rogneby i forbindelse med en fremtidig slektsbok om familien Bentzen ( som hennes efterslekt er inngiftet i).Jeg arbeider selv mot kirkebøker etc. men innenfor denne alt oppslukende interessen / hobbyen / "driften" efter aner og slekt er det så meget dobbeltarbeid som gjøres.Spørsmålet er kort og godt: Er det andre som forsker i denne slekten ?med sommerhilsen Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Tor Rustad

Prøv denne adressen; den er til Gjøvik og Toten Slekthistorielag. http://www.slektshistorielaget.com/Forøvrig er det MYE stoff på Dokumentasjonssenteret på Kapp, Ø.Toten,der er det bl.a mapper på de fleste gardene, eller hvorfor ikke forsøk å ringe føderådsmannen på Rogneby, Trond Årstad,tlf. 611 60582. Hils fra meg. (Jeg har en mistanke om at hun var datter av Anders Gundersen Kraby 1645-86 og Marte Tjøstelsdatter Bredsvoll (fra Stange, Hedm) 1648-1719, men dette må sjekkes!!!)Hilsen Tor Rustad tor.rustad@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.