Gå til innhold
Arkivverket

[#6027] Familien Lemach


Gjest Morten P. Mortensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten P. Mortensen

Den "formuende sagbrukseier og jordegodsbesitter" i Fredrikshall (Halden) Oluf Michelsen Lembach levde omkring 1700. han døde før 1706.Hans hustru het Birgitta NN (altså foreldre ukjent). Hun skal ha dødd efter 1729. De hadde 10 efterkommere.Kjenner noen av dette forum, dette ektepars forfedre ?Informasjon mottas med takk og bukk.vennlig hilsen Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Har du sjekket Familysearch(mormonerne)? Der står hans dødsfall og antagelig hans barn med ektefeller. Det står også Submitter og et navn. Jeg antar det er personen som har står bak opplysningene, men vet ikke. Kanskje du skulle prøve å få tak i denne personen. Jeg vet ikke hvordan du skal gå frem for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten P. Mortensen

Takk for svaret, Berit. Jo da, mormonerne er konsultert. Jeg tviler sterkt på at personen bak 'submitter' vet noe særlig mer. De er jo vanligvis svært så raske med å legge ut det de har - eller rettere: tror de har. beste hilsener Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.