Gå til innhold
Arkivverket

[#6064] Transeth og Ovnerudhagen/ -eie, Røyken, ca. 1822 t


Gjest Bjørn Skogli
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Skogli

Min sviger-tippoldemor Anne Johansd Transeth ble født ca. 1848. Er det noen som kan gi meg opplysninger om hennes foreldre?Hennes 2. leiermål, med Nils Johansen Ovnerudhagen f. ca. 1853, resulterte 13.08.1875 i sønnen Axel Nilsen Transeth. Nils Johansen Ovnerudhagen var sønn av Johan Hansen Ovnerudhagen f. ca. 1822 og Karen Nilsd f. ca. 1827. Er det noen som vet når Johan og Karen giftet seg, og hvem som var deres foreldre?Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Odd Arne Svendsrud

Jeg har funnet følgende:Det er trolig din Anne som er født 15.4.1849 (konfirmert 4.10.1863).Foreldre er:Johan Christophersen Aasager ogTholine GuldbrandsdatterDessuten vielse 25.4.1848:brudgom: 28 år, hans far: Christopher Christensenbruden: 28 år, født på Dagslet, hennes far: Gulbrand OlsenHvis du er interessert i forfedrene til Johan og Tolline ville det være mest praktisk at du oppgir E-postadressen din, så skal jeg sende deg noen vedlegg.Hilsen Odd Arne SvendsrudE-post: odd.arne.svendsrud@eunet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.