Gå til innhold
Arkivverket

[#6069] Ole Rokstad og Poul Rønson fra Kløfta


Gjest JONNA HEJDEMANN LAU
 Del

Recommended Posts

Gjest JONNA HEJDEMANN LAU

Jeg efterlyser navne og adresser på efterkommere af disse personer som har boet nær Kløfta. Min far har engang omkring 1958-59 arbejdet på deres gårde. Har i noget lignende KRAK.dk i Norge, hvor man kan søge på personer, telefon nr., adresser og få et kort af området???Med venlig hilsen Jonna H. Lau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JONNA HEJDEMANN LAU

Jeg efterlyser navne og adresser på efterkommere af disse personer som har boet nær Kløfta. Min far har engang omkring 1958-59 arbejdet på deres gårde. Har i noget lignende KRAK.dk i Norge, hvor man kan søge på personer, telefon nr., adresser og få et kort af området???Med venlig hilsen Jonna H. Lau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasse Vogt Pettersen

Hallo !, Da ditt tidsperspektiv er såpass nytt, er det ikke så veldig vanskelig. Nålevende slekt med iallfall navn RØNSEN, eksisterer jo pr.d.d., så du kan prøve å ringe: Jorunn Hagen Rønsen 0047 63 87 87 08, eller Kari Rønsen 0047 63 80 01 10. Her vil du sikkert få de opplysningene du ønsker. Lykke til, Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.