Gå til innhold
Arkivverket

[#6095] Peder Andreas Christoffersen (1845-1891), Bodø


Gjest Sveinung Remøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Sveinung Remøy

Jeg ønsker å komme i kontakt med etterkommere etter Peder Andreas Christoffersen (1845-1891). Han var bror til min oldemor Alethe Helene Christoffersdtr. (1848-1912). Han var født på øya Bolga i Meløy kommune. Han flyttet til Bodø og arbeidet som malermester. Han var gift med Clausine Hansdtr., f. 1846 i Flakstad i Lofoten. De hadde seks barn: Theodor Kornelius, f. 1874, Helga Caroline, f. 1875, Johannes, f. 1878, Petra, f. 1881, Klaudia Alexandra, f. 1883 og Mathilde, f. 1885. Er det noen av dere som vet om etterkommere etter noen av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Eric Swane

Jeg snublet over dette gamle innlegget nettopp.Min sønn og frue er etterkommere atter malermesteren og hans datter Helga. Jeg har masse info om den greinen, f eks portretter av Clausine!Jeg tror jeg har en email adresse til deg og tar kontakt, min er fornavn.etternavn at tele2.no.Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.