Gå til innhold
Arkivverket

[#6097] Peder Bernhard Snuggerud, f. 1890-1900 i Gjøvik-tr


Gjest Nina Olsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Olsson

Hei!Jeg leter etter min oldefar, Peder Bernhard Snuggerud, født ca 1890-1900. Han var gift med Olga, som døde i 1937. Jeg vet også at han bodde en del år på Bastøy utenfor Horten. Jeg har funnet et par gårder som heter Snuggerud i Gjøvik-traktene. Kanskje han kommer derifra?Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Hvis du ikke allerede har funnet ham, er Peder Edvardsen, f.1899 på Snuggerud gård på Brandbu, et brukbart alternativ å starte med!Mvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Olsson

Hei KjellTakk for interessen. Jeg har vært inne på det samme uten å kunne vite om det er rette person. Er det noen som vet om det finnes noen bygdebøker eller lignende fra dette området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Det finnes ikke bygdebøker publisert for Gran, der Brandbu ligger. Finnes dog utkast til slike på Hadeland Folkemuseum. Prøv å ringe dit. De har også e-post adresse, men har den ikke for hånden.mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.