Gå til innhold
Arkivverket

[#6110] Johanne Martine Larsdtr. f. 29.05.1861i Manger?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Johanne Martine f. 29/5-1861 var den yngste søster til mi oldmor. Etter dei opplysningane som eg har så døde Johanne M i ung alder som spedalsk på St. Jørgen Hospital. Broren Ludvig Olai døde som spedalsk 19/4 1876. Eg har ikkje klart å funne opplysniger om Johanne Martine og kor ho vart av. Er det nokon som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Under døde i Manger 1881-1977, er det ei Johanne Martine Larsdtr. Nedre Manger som er gravlagd i 1890.Det står ikkje fødselsår,men bopel er Lungegaardshospitalet i Bergen.Under merknader står det:Død paa Pleiestiftelsen i Bergen.Det er rimeleg å tru at dete er personen du leitar etter.Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Takk for hjelpa. Kva dato døde ho? Kor kan eg finna dette? Kan du kanskje finna noko om broren hennar. Mons Andreas Larsen f. 26.09.1846 gift i KK i Bergen 30.juni 1872 med Ingeborg Hansdtr. f. 1844 frå Vikedal. Dei fekk ei dotter 20. april 1873 og ho vart døpt i juni same år. Eg kan ikkje finna noko om Mons Andreas og familien hans nokon stad etter 1873.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Jan Westrheim

Hvis du går inn på kjeldtype som nevnt i menyen under denne debatten finner du de registerene som ligger her hos Digitalarkivet. Velg deg frem til området du vil søke i osv..... For letthetens skyld, her er lenken: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.