Gå til innhold
Arkivverket

[#6139] Arbeidsanstalten i Storgata 36 Kristiania 1900


Gjest Laila Normann Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila Normann Christiansen

Hei!En av min tippoldefars brødre hadde visst ikke oppført seg slik han burde, og satt på arbeidsanstalten i 1900.Hvilke muligheter har jeg til å finne ut hva han hadde gjort for fantestreker? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Arbeidsanstaltens protokoll over insatte burde fortelle hva han har blit dømt for-og hvor lenge han satt. Så gjenstår å finne protokollen på Riks eller Statsarkivet. Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Var litt for rask glemte Oslo byarkiv,der er det arkivert saker fra Arbeidsanstalten og fra Arbeidsanstalten Opstad. Arkivskaper AS 20011 og AS 20012. Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

AHA! Selvsagt! Innlysende!!!! Løpe til Thingsrud! Takk, Sigbjørn, det burde jeg ha tenkt på sjøl... Vel. Vålerenga i regnvær er ikke lett å tenke på... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Vel. Jeg har vært på BA i dag, intet at hente. Må nok på RA,der har de doms-papirer og sånn. Tenkte det var greit å melde, det er nok flere med forfedre som ikke har gjort helt som de burde... Takk allikevel for tipset! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.