Gå til innhold
Arkivverket

[#6144] Truls Hansen, f. 1793, Fredrikstad/Fredrikshald?


Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

Eg har leita i etter Truls Hansen, som ifølgje eit notat bakpå eit portrett skal vere fødd 31.07.1793 i Fredrikstad, død 01.03.1843 i Christiania.. Eg fann omsider TRUELS HANSEN i 1801-teljinga under Fredriksteen festning, Fredrikshald. Han var innskriven som 6 år. Foreldra var koffardiskippar Ole Hansen og Johanne Heiberg. Veit nokon om det er rette TRU(E)LS eg har funne?"Min" Truls vart seinare løytnant, gift med Christiane Scharffenberg, f. 07.02. 1801, dei vart foreldre til Cathinka Wilhelmine Pauline Hansen.På grunn av eit systemproblem fann eg ikkje denne Truels Hansen ved landsomfattande søk, berre når eg gjekk via Østfold og Fredrikssten.Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Fredrikshald er det gamle navnet på Halden, hvor Fredriksten festning ligger, så hvis det stemmer at din Truls var født i Fredrikstad spørs det om dette er den samme. Et tips er at Truls i teorien kan være oppført med alderen 8 - som i sitt åttende år i tellingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Neegaard

Knut,Jeg fant Truels Hansen gift 29. juni 1826 med Christiane Frederikke Scharffenberg, Garnison Menighet, Oslo, Akershus (Festning). Så det stemmer at Truls var løytenant! Men - jeg tror nok at han var stasjonert på Fredrikshald og kanskje også født der og ikke i Fredrikstad. Stemmer Fredrikshald, fant jeg en Truels Hansen som var født 21.07.1793 og kanskje døpt 31.07.1793. Normalt ble barna døpt en god stund etter fødselen, men Trulsegutt var kanskje svak ved fødselen evt. at dette var praksis ved forlegningene. Jeg fant dette på Familysearch.org og IGI. Skal sjekke mer ut senere.Mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Takk skal de ha. Eg kjenner meg sikrare på at det er rette Truls eg har funne, og at Ole og Johanne er foreldra til "min" Truls. Skal vi tru familisearch, er Ole og Johanne sin Truls (som eg fann i 1801-teljinga) fødd i Fredrikshald 21.07.1793. At nokon 150-200 år seinare har skreve Fredrikstad 31.07.1793 bakpå portrettet hans, er godt tenkeleg - det kan tilogmed vere eg som har lese feil. Og om familisearch har rett, er alderen på 6 år, som folketeljaren har notert, feil.Men så er spørsmålet om familysearch er å lite på. Når eg går inn på familysearch ser eg at Truls Hansen og Christiane Frederikke Scharffenberg vart gift i Garnison menighet, Oslo, 1826 og - på nytt ? - i Trondheim i 1828. Begge delar kan ikkje vere rett. Eg er likevel takksam for hjelpa familysearch har gitt meg - det skulle ikkje vere store jobben å sjekke kva for tid og stad som er rett.mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Neegaard

Hei igjen Knut,Et skudd i blinde: Truls søkte seg kanskje overflyttet til Trondheim i 1828 og er derfor registrert gift der? Jeg sjekket litt på Scharffenbergerne, vet du noe om dem? Det finnes en Christian Wilhelm S. i 1801-tellingen som er 32 år og Premier Lieutnant ved det 1ste trondheimske nationale infanteri regiment. Han er gift med en Catherina og har en drøss unger som alle har dobbeltnavn. Tenker at dattera til Truls har fått Cathinka etter Catherina og Wilhelmina etter Wilhelm. May be?Mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Eg har nettopp lese i Kjeldeforumet om "2 vielser", så det kan hende blindskottet ditt treffer blinken.Christiane Scharffenberg vart fødd sju dagar for seint til å komme med i 1801-teljinga, men ut fra namnet hennar og namnet til dottera har eg plassert henne i den familien du nemner. Eg veit ikkje anna om Scharffenberg-familien enn det eg har sett på familysearch, men eg reknar faktisk med at eg ein gong skal komme over ei slektsbok som tar for seg den greina. Det er uansett lettare når ein kan halde seg til eit spesielt slektsnamn! Har nokon tips, tar eg gjerne imot.Men elles: Truls Hansen, kanskje son av Ole Hansen, er ein vanskelegare nøtt. I 1801-teljinga er det meir enn 160 som heiter Ole Hansen berre i Østfold! Så der trur eg det skal bli vanskeleg å komme vidare.Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.