Gå til innhold
Arkivverket

[#6207] Absalon Helgesen


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Det var den der enter-knappen då. Eg skulle skrive: Absalon Helgesen, Bergen 1862. I alle fall: Ungkar gevorben soldat Absalon Helgesen har ein gjesteopptreden som far til barnet Augusta Josephine Marie i St.Jørgen Menighet i Bergen i januar 1862, mor Sophie Pedersen. Eg undrast på1.om han er identisk med Absalon Helgeson Hunskår, som reiste frå Gloppen i 1855 (reisemål Bergen), og i så fall2.kvar det vart av han og dottera. Nokre raske søk t.d. i Ft 1865 har ikkje funne dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg ser at Absalon Helgesen frå Gloppen er "logerende fodjæger" i Kristiania i 1865. Han er 29 år, og må vere identisk med han som reiste herfrå i 1855. Namnekombinasjonen er svært sjeldan, og sidan han er i militæret, er det stor grunn til å tru at han også er den same som var i Bergen i 1862. Men "stor grunn til å tru" er ikkje nok - finst der t.d. militærrullar i Bergen som kan knyte Hunskår-namnet eller heimstad Gloppen til han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.