Gå til innhold
Arkivverket

[#6222] Johanna og. Ole Amundsen N, Kvinge 1862-1903 Lindå


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det nokon som har opplysningar om Johanna g. 1. gang m. Ole Amundsen N.Kvinge f. 18/12-1862 - 1903 Barn: Olga f. 28/4-1898 - 1926, Helene f. 8/7-1901 - 10/12-1989. Johanna var gift ag 2. g. m. Ole Amundsen Skauge f. 1860 Barn: Jenny f. 2/2-1910 Oddlaug f. 8/10-1912 Håper at det er nokon som kan hjelpe meg med opplysningar om Johanna og Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

I Masfjordboka, siste utgåva, står det på s. 754 at Ole Amundsen N. Kvinge f 18/12 1862 er gift med Johanne Olsdtr. Vabø og bur i USA. I emigrantlistene er Ole Amundsen Kvinge innført som utvandrar i 1895. Han var då ugift sjømann. Johanne Olsdtr. Vabø finst ikkje i emigranmtlistene. Så her er eit eller anna som ikkje stemmer. Kanskje ho ikkje var frå Vabø og ikkje frå Lindås prestegjeld idet heile? Ingen Johanne Olsdtr. frå Lindås finst i emigrantprotokollane.Med helsing Alf Strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Denne Ole Amundsen har nok kome heim att sidan han vart gift med Johanne. Det er mulig at denne Johanne hadde fleire namn slik at det er vanskeleg å finne henne att. Såvidt eg veit dødde den første mannen hennar i 1903 og så vart ho gift opp igjen med Ole Annaniassen Skauge frå Dyrdal f. i 1860. Kan det vere mulig at ho budde på Dyrdal eller Skauge/Myking i andre ekteskapet? Eg veit ikkje kva sogn Johanne kom frå, men foreldra hennar var Helena Johannesdtr. Vabø f. 9. juni 1836 - 1928 og Ole Monsen Skauge d.y. f. 1828.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

I folketeljinga 1900 finn du Ole Amundsen og Johanne på Krohnsminde i Årstad prestegjeld. Dei har då dottera Olga f. 1898. Så det stemmer at Ole Amundsen er komen att frå Amerika. Han er då fyrbøtar på eit dampskip. Det er sikkert mogeleg å finna ut om han døydde i Bergen/Årstad og om Johanna sitt 2. giftarmål er å finna i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje Aarland

Eg har fått opplyst at Johanna sitt 2. giftarmål var med Ole Annanias(sen) Skauge og at dei budde på Dyrdal i Lindås/Masfjorden? Finnes det opplysnigar om dette i bygdeboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Dyrdal s.93 i bygdebok for Lindås Myking sogn. Barn Jenny Oridia 1909 og Oddlaug Kristina f. 1912 Johanna 1868-1922. Ola 1860-1920.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Fleten ,

Hei, her er det en som leser bygdeboka for Myking paralellt med meg. Ola Ananiasson kom fra Bn.5 i Skauge i Lindås Han Kjøpte Dyrdal Bn.3 1.7.1910 og solgte det til en familie fra Gaular 21.3.1927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Fleten ,

I ft 1865 finner vi Ole Ananiass. 7 år gammel på Skauge lpnr. 336 sønn av Ananias Monsen Skauge (48)og Brita Olsdtr.(45). De har syv barn i alderen 4 til 23 år, samtidig som vi finner Ananias sin far, Føderådsmann Mons Olsen Skauge (71)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Ved nermare lesing av Mykingbok kan det sjå ut som att Johanna var gift med sin fetter i sitt andre ekteskap. Ole Monsen Skauge d.y. f.1826, frå bruk 5 og bror til Ananias, vart gift 1859 med Helena Johsdtr. Vabø og budde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.