Gå til innhold
Arkivverket

[#6248] Idd, Østfold.


Gjest Tor Rustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Rustad

I f.t 1900 finner jeg OLE JOHANNESEN, pakkhusformann ved jernbanen, f. 1848 i Ø. Toten. Ektefelle Anne Mathea J., f.1849 i Høland. Er det noen som vet om etterslekt? Andre opplysninger om dem mottas også! O.J. var sønn av en av min tt-oldefars mange "uekte" barn, event. etterkommere vil få en fyldig slektstavle av meg.Hilsen Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Tor Rustad

Det er flaut at jeg har vært så blind:1900-tellingen oppgir også deres barn: Inga født 1876 i Lillestrøm, Karl 1884 i Moss, Hulda 1886 i Moss, Gudrun 1887 i Moss og Maggda 1889 i Moss. Alle ugifte pr. 1900Kjenner noen til disse og eventuell etterslekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Tor Rustad

Jeg forsøker å 'løfte' denne frem igjen.Nå er Klokkerboken fra 1914 og mange år fremover scannet og tilgjengelig her på DA; men før jeg går på det møsommelige arbeidet det er å lete etter spor videre: Er det noen som kjenner noe til denne familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.