Gå til innhold
Arkivverket

[#6258] Kristian Kristensen Hovland og Mathilde Elise fra


Gjest Wenche Østen
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Østen

Kjenner noen min mormors far og mor. De bodde i Nittedal (Skytta og Hagan). Kristian Kristensen Hovland Født 23.11.1867 og Mathilde Elise født 06.05.1867. De hadde følgende barn sammen: Hedvig Elfrida født 1893.Gift med Alfred Berglund Edel Halvarda født: 23.03.1899 Rakel Sofie født: 03.08.1901-30.06.1986. Gift med bl.a Lars Melbye fra Nittedal. Torleif Chrstian født: 01.06.1904 Halvarda født: 30.03.1907. Gift med Arthur Iversen Viktor Emanuel født: 01.10.1909.Jeg har masse av informasjon om denne familien bak i tid, men jeg har ikke noe om disse fra denne tidsepoken. Er noen i slekt, eller kjenner disse, da kirkebøkene over Nittedal ikke går lenger enn 1929.mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Er det etterkommerne du er interessert i? Da vil jeg foreslå at du etterlyser dem i lokalavisen Varingen, mailadresse: redaksjon@varingen.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Østen

Jeg søker forsåvidt ikke etterkommerne, jeg vil svært gjerne vite når mine oldeforeldre døde, om de da bodde på Nittedal. Jeg vil også svært gjerne vite mere om min mormors søsken, som alle er borte, ingen av de lever idag. Men det er jo en ide og etterlyse dems barn igjen, som burde være i 60 eller 70 årene idag, hvis noen av de fremdeles bor i Nittedalområdet.Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.