Gå til innhold
Arkivverket

[#6294] Eilert Olsen Utvær/Husøen sine barn


Gjest Kåre Bjørnestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre Bjørnestad

Er det noen som har informasjon om hvor det ble av barna til Eilert Olsen f.27.06.1850, d.?: 1.Berthe Oline Eilersdtr. f.21.09.1877, d.? 2.Ellen Eilersdtr. f.ca 1879, d.? 3.Oluf Eilertsen f. ca.1880, d. ? MVH Kåre kaa-bj@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Mary-Ann Hersvik

Hei !Jeg har ikke så mye nytt, men jobber for tiden med samme sak. (Eilert Olson var min oldemors fetter)mulig at jeg finner mer info om disse når jeg en av dagene drar til mitt landsted hvor jeg har avskrift fra hennes slekstnotater.Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Ann Hersvik

Om du ikke allerede har dette så var Elen gift i 1905 med Andreas Berntson Straume. Ref. Gardsoge for Solund Bind I Side 134Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Bjørnestad

Takk Mary-Ann! Alle opplysninger tas mot med takk. Eilert er en av mine oldefedre. Jeg er på søken etter flere av mine aner fra Solun. Dersom du finner mer så er jeg interessert. Mvh Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Ann Hersvik

Er du intressert i linjene bakover, våre felles ? Jeg har kommet tilbake til Eilerts 6. tippoldeforeldre på Hersvik og i Kråkevågen. Har du kommet lenger er jeg ihvertfall intressert i det :-)Om du vil kan du jo sende meg en mail til maryann@stepahead.no så kan jeg formidle det jeg har og evt det jeg finner.Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Bjørnestad

Mary-AnnDette er vel den rette? Hjemmeværende tjenestepike Ellen Ellefsdtr,Sulen født 1879 vigd i NK i Bergen 27.06.1903 med snedker Andreas Kornelius Strømme født 1869 (Vigde i Bergen nr.21903) Mvh Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.