Gå til innhold
Arkivverket

[#6338] Brita Pedersdatter,Kaldestad, Voss


Gjest Aud Guldseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Aud Guldseth

Leter etter en av mine formødre,Brita Pedersdatter,født ca.1770.Gift med Aamund Sjurson Kaldestad,Voss,født ca.1780.Fikk en datter Ingeborg,2år i 1801.Vet ikke mer så jeg håper noen kan hjelpe meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Under vigde i Voss 1709-1816,fann egAmund Siurson Kaldestad g.1799 m.Brita Pedersdatter Bolstad. Diverre Kan eg ikkje hjelpa deg vidare,men kanskje nokon med tilgong til aktuelle bygdebøker vil sjå etter for deg.Helsing Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi T.Slettemoen

Jeg ser at Amund og Brita døde i 1809:Evanger 3die April Amund Siursen Kaldestad m bleve borte i Sneskrede 1809Evanger 3die April Brithe Pedersdt: Kaldestad f bleve borte i Sneskrede 1809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi T.Slettemoen

Og dette kan jo være Ingeborg (også dette fra døde i Voss 1771-1817 her på DA):Evanger 11te Juny Ingebiør Amundsdt: Kaldestad f 16 aar, 1810.Hun står oppført død samme dag som farmora Randvei Monsdtr. Kaldestad (55 år) og en ung onkel og tante (farens søsken) Hendrich Siurs. som ble 18 år og Anna Siursdtr. som ble 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Odmund (Aamund) Kaldestad født 1810 kan ikke være fra Kaldestad Voss. han blir gift 1832 i Øystese i hardanger med Anna Torbjørnsdtr. Han dør 1883Lundanes. Han finnes heller ikke Kaldestad i Kvinnherad, var han i tjeneste der ?. Oddmund Oddmundsen (odmund Odmundsen) Kaldestad født 1810. Her trenges gode hjelpere.Mvh. Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.