Gå til innhold
Arkivverket

[#6349] Bergitha C. Furstenberg, f. Leing, Leiug, Loy elle


Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

På Torven i Klæbo, f.t.1801, bur presteenkja Bergitha Christine Furstenberg, 67 år, "fød Leiug". Den ugifte systera er skriven med etternamnet "Leing". Familysearch har gitt "Birgitte Cathrine" etternamnet "Loy", medan A. Erlandsen i sine "Biografiske efterretninger om Geistligheden i Trondhjem stift" skriv etternamnet "Løg".Etter sistnemnde kjelde vart ho gift i København med Hans Daniel Furstenberg.Eg skulle gjerne visst meir om Bergitha Christine. Kva var rette pikenamnet, når vart dei gift og kor kom ho i frå. Kan nokon hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanhild Nemorin

Hei, Johan Daniel Furstenberg var først gift med Catherine Balch,ble enkemann og giftet seg med Birgitte Christine Leug. Ta kontakt med Larry Justad(på engelsk)JusSor@aol.com Han er en etterkommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Takk for hjelp. Eg har fått vite at Johan Daniel og Birgithe Christine Leug vart gifte i Hof og Slotskirken i København 15.03.1769.1769 vart HFD sokneprest i Romsdalen - tidlegare hadde han vore finnemisjonær i Vefsn og res. pastor i Saltdalen. Eg veit ikkje om han gifta seg i København fordi Birgitte var derifrå, eller om han tok utdanning ved Universitetet på den tida.Eg veit fortsatt lite om Birgitte Christine Leug, men no som eg har enno ein stavemåte på etternamnet, kan eg leite meir etter ho - og da spørs det om eg ikkje må til Danmark..... Om ikkje eg er så heldig at noen kan sette meg på eit spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.