Gå til innhold
Arkivverket

[#6358] Trygve Thomassen min bestefar


Gjest dagfinn thomassen
 Del

Recommended Posts

Gjest dagfinn thomassen

Trygve ble født i Alstadhaug 14/9 1885,gift med ingeborg (født aas?),bodde i gamle kongevei i Trondheim i 1890.Død i Tr.heim i 1954.Hvordan kan jeg finne ut mer om min bestefar(ingen gjenlevende å spørre). Hvor var bestemor fra?Jeg blir veldig glad for hjelphilsen dagfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Har du søkt i folketelllingene? Jeg foretok et raskt søk i 1900-tellingen og fant det som ser ut som Trygve med sine foreldre og søstre. Deretter tok jeg et raskt søk i 1865-tellingen og fant det som kan være Trygves far med sine fosterforeldre. (resultat 1900-tellingen og resultat 1865-tellingenFor å finne mer ut om din bestemor, bør du prøve å finne hennes pikenavn og cirkaår når hun kan ha blitt født. Da er det lettere å søke i folketellingen 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Gundersen

Hei Dagfinn !Jeg finner Ingeborg Aas i FT 1900 i Trondheim ,hun er født i 1880 og er sygepleiske på Trh.sygehus. Der er også ei i Stjørdal kokkepike f.1882 også hun i folketellingen i1900.kan det være en av disse som giftet seg med din bestefar? Hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.