Gå til innhold
Arkivverket

[#6422] Kan noen hjelpe meg med familen min SCOBIE


Gjest Kay E. Roodal
 Del

Recommended Posts

Gjest Kay E. Roodal

Hei, prøver å finne ut om mine forfedre, : En Andrew Scobie (1829) Scotland giftet seg med Anna Josephine (Arnesen)Scobie (1836) Kristiania.Prøver å finne ut hvordan han evnt. traff henne??? I norge eller scotland, hvor de ble gift.. fikk sitt første barn Andrew Otto Scobie i 1866 i Glasgow Scotland og påfølgende barn Barbra Magdalene(1871) Ralf(1874)og John (1879) i Kristiania.. bosatt Sagveien 12. Vil gjerne spore bevegelsene deres, og hva som har skjedd med barna... (John) er min linje :)Håper at noen kan hjelpe... på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Jeg vet bare at Mona Røkke, som er fylkesmann i Buskerud, har mellomnavnet Scobie. Siden hun har vært stortingsrepresentant, står hennes foreldre ganske sikkert navngitt i biografiene som i mange år har vært gitt ut ved åpningen av en ny fireårsperiode ("Stortinget i navn og tall"?).Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.