Gå til innhold
Arkivverket

[#6432] Djerstadboka


Gjest Ragnar Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnar Halvorsen

Ønsker å få kjøpt Gjerstadboka. Ønsker også å få kjøpt Sannidal og Skåtøy 1-2 og 3 Er det noen som har disse til salgs eller vet hvor jeg kan få tak i dem?rhalv@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Sjekk kulturkontorene i de aktuelle kommunene, de kan være i salg enda. Dersom de ikke er, kontakt antikvariatene. Bare husk å spørre flere steder, noen opererer med helt ublue priser. (Eks.: så Ullensakerbøkene til salgs for 1750,- for 3 bind, de er til salgs fra biblioteket på Jessheim for rundt 200,- pr bind. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Ble interessert da jeg så at man snakker om å skaffe "Gjerstadboka". Til idag har jeg oppfattet det slik at gårds- og slektshistorien for Gjerstad er utkommet i en lang rekke (minst 7?) hefter og over en lang rekke år, med start i 1962. Jeg har selv anskaffet hefte V, som kom i 1973, og hefte VI, som kom i 1978.Jeg vil være takkemlig for å få vite om disse heftene nå kanskje finnes samlet i en bok?MVH Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

I utgangsponktet var det vel en bok, men den er etter hva jeg forstår redigert og delt opp i 9 bind. Det er alt jeg vet, men det er sikkert andre som kan svare bedre på dette enn meg. mvh Ragnar Halvorsen rhalv@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.