Gå til innhold
Arkivverket

[#6445] Elisa Klementsen f. i Bergen g. i Horten


Gjest Johan Ludvig Kvamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Kan noen hjelpe meg med Elisa Klementsen f. i Bergen 21.11.1887 av foreldre Klement Klementsen og Pernille Rasmine Nilsen. Hun skal ha giftet seg i Horten eller nærmeste omegn og fått 3 barn. Er det noen som har noen opplysninger om dette ville jeg bli svært glad.Mvh. Johan Ludvig Kvamme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Kai S Gurrik Larsen

Har du funnet noe vider ut om denne Klement Klementsen? Har noen Klemetsen inne i mitt register og tror kanskje det kan stemme med en familie...Send meg en mail: kasaglar@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei, Johan Ludvig! Jeg har ikke et direkte svar på spørsmålet, selv om Klement Olaussen som var i Bergen et par tre år senere KAN være en kandidat. Men jeg må nesten spørre deg på grunn av navnelikheten: Er du en etterkommer av Johan Ludvig Evensen f 2-1-1907, hvis mor var født Kvamme? Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Jeg kan heller ikke hjelpe deg i første omgang. Sitter med mikrokort alt av det som pr. idag er tilgjengelig av kirkebøker for Horten (fram til 1936).Men - du må komme med NOE mer info om navn på barn og årstall for vielse og fødsler før jeg bruker tid på det. Et tips: Send en mail til lokalavisa Gjengangeren. Med sine ca. 6000 abonnenter dekker den de fleste husstandene i Horten/Borre - området, og redaktøren tar garantert inn en slik melding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.