Gå til innhold
Arkivverket

[#6446] Hvem var kona til Jens Kristian fra Tromøy???


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Dette med det store spranget mellom tellingen 1801 til 1865 er problematisk!!! Jeg har en ane som het Jens Kristian Jens. i 1801 tellingen bodde han sammen med foreldrene på Sannes på Tromøy - Østre moland han var da 20 år og ug matros. Han dør i 1853 visstnok samme sted - men hvem var han gift med????Jeg har min tipptipp oldemor, som da er hans datter Alette Goline f.ca 1812Takker for all mulig hjelp!!MVH,Gurli H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det finst ei "bygdebok" for delar av Tromøy. Eg er ikkje heilt viss, men eg trur ikkje Sannes er med der. Elles finst det jo kyrkjebøker på film, t.d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Grøndahl

I følge IGI familisearch :Jens Jensen gifter seg 19 sep 1812 med Else Marie Christensdatter (i Østre Moland).Den 4 oktober samme år (1812) har de datteren Alethe Goeline til dåp samme sted.Håper dette er til hjelp. mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.