Gå til innhold
Arkivverket

[#6451] dø fødd barn på 1940 tallet!


Gjest Randi
 Del

Recommended Posts

Bestemor mi sitt fyste born var dø fødd, ho vart veldig sjuk etter fødselen, og vart sengje liggande lenge... Bestefaren min gravla barnet, men fortallde aldri bestemor kvar barnet vart lagd ned... Eg har blitt fortald at born / speborn på den tia vart lagd ned i den nyast gravde grava på kyrkjegarden.. eg veit kva sogn dei høyrde til, og eg lurer då på om det er mogeleg for meg å finne ut kvar bornet er lagd ned, om eg berre veit datoen bornet vart fødd???... Min bestefar døyde for mange år sia, men bestemor mi lever enno...Kan eg klara å finne ut kvar bornet er lagd ned, og korleis skal eg klare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Kvalvågnes

Eg har leita i kyrkjebøkene som fanns her(på internett), men eg fann ikkje bornet nokon plass i den kyrkja som mine besteforeldre høyrde til.. (lygra) og på lindås kyrkja var det berre frå 1700 talet, og det er alt for tidlegt.. kvar skal eg leite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Dette er så nytt i tid at kyrkjeboka framleis ligg ute hjå presten. Du får ta deg ein tur til soknepresten og spørre om han kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Kvalvågnes

eg fann nå eit barn som vart gravlagt i 1959 her inne, og det bornet eg leitar etter døyde før den tid, så det burde jo ha stått her... Eg ringde kyrkje kontoret og dei skulle sjå kva dei kunne gjera, eg må berre få tak i fødsels datoen osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Kvalvågnes

Kvalvågnes, men det var ingen ved det navnet som hadde gravlagd eit barn... Merkeleg at ikkje det står der, det står jo mange andre dødfødde barn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.