Gå til innhold
Arkivverket

[#6492] Kristian Johansen Aastorp, født 1849 i Høland og M


Gjest Eva Fredriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Fredriksen

Er det noen som vet hvor mange barn Kristian og Mathea hadde? 1. Anna Marie Aastorp, født 1892. Ønsker å finne hennes slekt fram til i dag. 2. Kristine Kristiansdatter, født 1883. 3. Emma, født 1893. Hilsen Eva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei Eva! Jeg har notert meg at Kristian Johannesen Aastorp (f. 10.feb.1849, d. 25.des.1931) og hustru Mathea Johannesdatter (f. 11.apr.1851, d. 06.mai.1910), begge gravlagte ved Båstad kirke, Trøgstad, er foreldrene til Karoline Kristiansdatter Aastorp (f. 15.jun.1878 i Båstad sokn, Trøgstad, d. 06.mai.1965). Karoline giftet seg den 20.okt.1901 i Petrus menighet, Kristiania med OLE Syver Halvorsen (f. 09.sep.1875 på Løken i Trøgstad, d. 23.okt.1971). De ligger gravlagte ved Trøgstad kirke. Oles mellomnavn skrives både Syver og Syvert, i folketellingen 1891 står det til og med Sigvart, men dette er i alle fall feil. Kan du ikke ta kontakt på "privaten" når det gjelder etterkommerne etter Karoline fremover mot i dag? Min mailadresse har du vel kanskje, men den er i alle fall mariushellerud@yahoo.com Vi høres! Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.