Gå til innhold
Arkivverket

[#6517] Mikael Olsen f. 1810, Lier i Buskerud


Gjest Trine Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Trine Olsen

Kan noen hjelpe meg å finne foreldrene til Mikael Olsen f. 1810 Linnes- Eie d.1892? Han var g.m. Gunhild Hansdtr. f. 1803 d. 1876. Barn: Maria f.04.06.1834, Andreas f.30.08.1837, Anne Sørine f.31.03.1839 og Hans Andreas f.04.06.1842.Håper virkelig noen kan hjelpe meg, for jeg står bom fast.Mvh. Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Hei Trine! iflg. Familysearch giftet de seg Michael OLSEN Sex: M Marriage(s): Spouse: Gunild HANSDR Marriage: 7 Sep 1834 Lier, Buskerud, NorwayKanskje navnet på faderen står i Kirkeboka? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Skogli

Hei! Det ser ut til å være født bare en Michael i Lier i 1810, det skjedde 15.07.1810 (E), døpt i Frogner 05.08.1810, med foreldre Ole Erichss og Gunild Madsdr Linnes Eie. Faddere: Marte Larsd Wang, Bragernes, Randi Halvorsd, Bragernes, Marte Olsd Ila, Ole Nilss Wivelstad, Ingebret Christens Lunden.Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Olsen

Tusen takk for svarene begge to. Det hjalp virkelig! Etter at jeg fikk navnene på foreldra, så fant jeg familien både på folketellinga for 1801 og på Family search. Men, hva med kona til Mikael? Hun het Gunild Hansdatter og var født 1801. Jeg finner henne ikke i 1801- tellinga over Lier. Kan noen hjelpe meg med henne, også så hadde jeg vært kjempe glad. Mvh. Trine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.