Gå til innhold
Arkivverket

Tegn/ikon, hva betyr de


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Jeg har funnet at nederst på en eller annen side står det diverse ikon(mapper/kofferter) med forklaring om hva de betyr.

 

Men det er andre tegn jeg ikke har funnet noen forklaring på. Jeg har ikke synet til en 10 åring så dere får legge godviljen til.

 

Lysbrun mappe med et hvitt papir festet med en binders --svart flekk med noen hvitt inni og noe som ser ut som en gammeldags blå telefon. Du finner det på innlegget mitt "Bruksanvisning?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysbrun mappe med et hvitt papir festet med en binders --svart flekk med noen hvitt inni og noe som ser ut som en gammeldags blå telefon. Du finner det på innlegget mitt "Bruksanvisning?"

<br>Den siste (lyseblå) viser at du har deltatt i tråden og det er bare en selv som ser den. Svart binders viser at det er vedlegg i tråden og den første regner jeg med er den brune med pil i som tar deg til det siste uleste innlegget i en tråd om du trykker på den. (Veldig grei, når tråden består av flere sider.)

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det symbolet ser ikke jeg, så det viser kanskje at tråden har innlegg av en 'venn'?

 

Jeg oppfatter at det er de mappene som står aller først på linjen ved innlegget du mener. Når de er brune, betyr det at det mange innlegg der, i forhold til de blå. Jeg ser at når jeg har lest en tråd, blir den svakere i fargen og noen ser ut som de har et hvitt felt på seg, men jeg får ikke forstørret ikonet, så jeg får sett ordentlig på det.. Er det den du mener, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den brune med et hvitt felt jeg mener. Dette er sikkert ikke noe viktig, men jeg synes det er greit å forstå litt av det som dukker opp blant mine innlegg/temaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.