Gå til innhold
Arkivverket

[#6662] Christen Eeg fra Eiker


Gjest Kjell Hamberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Hamberg

I slektlinja bakover har jeg bl.a kommet til en Christen Eeg. Han ble gift på Eiker 1.7.1753 med Maren Ellevsdatter (f.1730 på Kongsrud eie, Modum).Den godeste Christen opptrer uten patronym i alle de kildene jeg har funnet hittil. Kan noen hjelpe meg med nærmere opplysninger om ham.Mvh Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Jeg tillater meg å løfte det første innlegget fra potensiell glemsel og fram i nytt rampelys!Mener å huske at en eller annen luftet tanken om fylkesvise eller regionale fora. Tiltredes!!Med den besøksfrekvens dette forumet etterhvert er blitt gjenstand for ser jeg et absolutt behov for en eller annen form for regional oppdeling. Det er jo ikke alle innleggene som finner sin umiddelbare løsning og ingenting er så frustrerende som et innlegg som ryker ut av primærlista før en kapabel person har rukket å lese det!Er klar over at dette innlegget fikk en form som plasserer det i et annet forum, men får stå seg!Hilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.