Gå til innhold
Arkivverket

[#6686] taterslekt


Gjest William Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest William Pettersen

Hei har fått slekta på hjernen men var vanskeligt og finne noe på nettet.Vil høre om noen har noen opplysninger og gi meg.Er det noen som vet noe om tippoldefaren min ola isacksen? Vil også vite om noen vet noe om to søstre av min far som ble tatt av omstreifarmisjonen i bergen rundt 1910, Berthe Marie og lovise pettersen, fant ut at Berthe Marie var døpt i austevoll på storebø kirke i 28021904, Lovise vet eg ingenting om.De skal ha vert 6 og 8 år, Setter pris på hjelp :) hilsen william alexsander pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Her var det ikke for mange årstall. Vet du når og hvor din far, bestefar og oldefar ble født, konfirmert, gift eller døde? Evt. koner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Dersom du søker på Kvasir etter:TATER så vil der komme opp en hel del om tater. En prest ved navn Jonny Mydland har også lagt ut en navneliste med slektsnavn fra taterfamilier. Mydlands e adresse finnest under DIS Rogaland,tror han befinner seg i Afrika nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest William Pettersen

Hei igjen! Ja Jonny Mydland er sønnen til søskenbarnet mitt i bergen, vet han er Afrika,han kommer vist hjem til våren. Får kontakte han via email eg da :) Takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest William Pettersen

tippoldefaren min rasmus rasmussen skal hvis ha blitt snik mordet, han skal hvist bare vært 27år,må ha skjedd ein gang mellom 1840-1880? Mordet blei vist aldri oppklart. er det noen som kan tipse meg hvor eg kan leita etter det? Vet hvem som var mistenkt for det, hadde vært inne til forhør, men fikk ingeting på de.må vel stå inoen politi protokoller,tror det var stavanger politikammer som hadde saken. hilsen William

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.