Gå til innhold
Arkivverket

[#6688] Hei Trond Lunde


Gjest else-marie aas
 Del

Recommended Posts

Gjest else-marie aas

Du er utrolig - tenk å påta seg så myeMin slekt er Ole Olsen Aas f.1874 i Eidsvoll gift med Gina Olsdatter. Ole døde i 1915 med bosted Durold, EidsvollJeg leter etter hans 2 eldre søsken m/foreldre i 1900 tellingen Anna Louise f.1877(som du fant for meg. Takk igjen) og Oscar f.1881. Ole ble konfirmmert i Bjerke Sogn, Nannestad, 1890. Anna Louise giftet seg antagelig med Carl Aas fra Eidsvoll. Han døde 1923/1924. Kanskje bodde de nå i Oslo. Skal på byarkivet til fredag.Er du interessert i å få de opplysningene jeg har på min familie? Jeg fant en e-mail på deg og forsøkte den - men den virket ikke. Har du en faks? Min 2261 1626.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest else-marie aas

P.S. Ole O. Aas døde på Rikshospitalet i Oslo og Gravlagt i Oslo. Carl Aas - jeg tror det er han jeg leter etter - var fortsatt ugift i 1900-tellingen for Eidsvoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest else-marie aas

P.S. Far til Ole er Ole Hansen, Odalen, gift 1ste 1836 gang med Petra Eriksdatter fra Sørum og g.2nd. gang 1841 med Marte Marie Larsdatter fra Eidsvoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Hei, jeg er interessert i det du måtte ha av opplysninger om denne familien. Ole Hansens andre kone Marte M. Larsdatter fra Eidsvoll- har du funnet ut noe mer om henne. lundetrond@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.