Gå til innhold
Arkivverket

[#6691] Kan noe hjelpe?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Bror til min oldemor var reg. som bosatt i Kors kirken sogn i 1873. I folketellingen for 1875 er hverken han eller hans familie å finne i Bergen. Jeg har vert på Statsarkivet for å få opplysninger, men der kan de ikke finne noe om utflytta fra KK sogn i den aktuelle perioden. Er det noen som kan gi meg tips om hvor jeg skal lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

De jeg etterlyser er: Mons Andreas Larsen født i Manger 26. sept. 1846 og hans hustru Ingeborg Hansdtr. f. 1844 i Vigedal sogn i Rogaland. De ble gift den 30. juni 1872 og den 20. april 1873 fikk de datteren Mathilde Helen. Litt usikker, men tror at datteren ble døpt i Korskirken den 6. juni 1873 og der slutter alle spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Hvor kan jeg finne hvor de flyttet til når det ikke står noe om det i kikrebøkene for Korskirken? Jeg antar at de må ha flyttet ut siden jeg ikke kan finne noe om dem i folketellingen for Bergen for 1875.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.