Gå til innhold
Arkivverket

[#6700] Skredderfamilien Bjerke fra Horten


Gjest Anne Lill Bjerke
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lill Bjerke

Søker opplysninger om familien. Så langt jeg har klart å finne ut, er etterkommere flyttet ut av Horten. Er det noen som vet om eller kjenner eller..... Noen i slekten emigrerte til Australia. Hvordan kan jeg finne ut av dette via internet. Sitter på Gran Canaria, og det er langt til riksarkivet. Hilsen takknemlig Bjerke-ettekommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lill Bjerke

Ja da, jeg har mange: Søsknene: Amalie Margrete Bjerke f.27.10.1846,Charlotte Margrete Bj.f.2.8.1850,Gustav Adolf Bj. f.3.4.1854 g.m.Hanna Georgina f.1851 barn; Dagnny Lagerta f.1879, Marie Anna f.1880, Olaf Chr. f.1885, Eivind Parelius f.1888, Gerda Elfride f. 1888, Einar Viliam f. 1890 (en eller flere av sønnene var skredder), Mariane Bj. f.27.9.1857, Christian Bjerke f.12.6.1859. Broren Alf Ferdinand vet jeg alt om, og søsteren Christiane Margrete f. 30.5.1865 noe. Hilsen Anne Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.