Gå til innhold
Arkivverket

[#6724] TIL KJELL HAMBERG, PORSGRUND


Gjest Gitte Jacobsen Martinsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gitte Jacobsen Martinsen

Hei Kjell.I og med vi leter etter Ljungqvist familiemedlemmer, har jeg kommet over disse:ANDERS NIKLAS PETERSON LJUNGQVIST, lagerbetjent. Fra Sverige, født 19/4-1866 i Skaraborg, foreldre handelsmann Peter Anderson oj Johanne Nilsdatter.Gift 12/3-1892 i Xa bgf med Anna Karoline Gulbrandsen Haug, født 12/2-1866 i Vinger, foreldre gårdbruker Anders Gulbrandsen Edsberg og hustru Ragnhild Hansdatter.PASSAJERLISTE FRA ELLIS:ALFRED LJUNGQVIST født 1857 N. Vånga som ligger i Skaraborg, dro 17/4-1903Kone EMMA KRISTINA LJUNGQVIST f 1866Barna JOHAN VALFRID LJUNGQVIST f januar 1903 ANDERS LEANDER LJUNGQVIST f 1900 OSKAR REINO LJUNGQVIST f1899Disse dro med skipet GERMANIC.Kanskje du kan bruke disse,? hilsen Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Bortsett fra "Ljungquist" ser jeg ikke noen navn jeg kjenner igjen. Takk allikevel. Jeg noterer opplysningene - det kan jo tenkes at det er slekt til den Jan August Ljungquist (f.1854) som jeg forsøker å finne hvor kom fra.Mvh Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.