Gå til innhold
Arkivverket

[#6763] Rasmus Iversen Solen i Manger


Gjest Solfrid V. Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid V. Ormøy

Jeg leter forgjeves etter Rasmus Iversen og Guri Nilsdatter sine barn. Jeg finner dem i 1900 folketellingen på gården Sæle i Manger, men jeg kan ikke under døpte i Manger eller Herdla finne deres tre barn: Ingvald, Karen og Nils ei heller finner jeg Rasmus og Guri gift. Noen som kjenner til denne familien og vet om de kanskje har bodd et annet sted i perioden 1886-1896?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv-Inger Jørgensen

Du finner dem også i folketellinga for Manger i 1891, på samme gård - Sælle, sammen med far til Rasmus og søstra hans (ser det ut for). Hilsen Liv-Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Du vil finne dem døpt under Hjelme sokn i Bø(Hordabø).Ingvald Kornelius f.19.04.1886 døpt 23.05.1886, Karen Oline f.08.12.1888 døpt 03.04.1889 og Nils Johan Elias f.24.10.1896 og døpt 28.12.1896. Forøvrig finner du også giftemålet til Rasmus og Guri på samme sted 27.06.1885. Rasmus født 01.12.1858 og døpt 28.02.1858 av foreldre Iver Rasmussen og Kari Knudsdatter.og Guri født 06.07.1850 og døpt 13.07.1850 av foreldre Nils Gundersen og Oline Knudsdatter,Søndre Solen (Sælen) Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Øystein D. Stiansen

Hei Solfrid!Jeg har informasjon til deg om Christian Spohn dersom du er interessert. Ta kontakt med meg på epost:oystein.stiansen@student.uib.noHar funnet dommer i både første og andre instans for bedrageri... :) Moromvh Øystein Stiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.