Gå til innhold
Arkivverket

[#6765] Ola Persson fra Innset


Gjest Torunn Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Torunn Berg

Ola Persson kom flyttende til Skaun fra Innset, og giftet seg her med Sesil Johansdt Rekstad (f. 1835). Disse opplysningene stammer fra bygdebøkene for Skaun. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne anene til Ola Persson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Inger Bjørnaas

HeiHar du opplysninger om når Ola Pedersen er født, og når han giftet seg ? Jeg har mikrofilmkort av kirkebøkene for Innset, så jeg kan se etter om jeg finner ham. Ettersom det ikke er så uvanlig navn i disse traktene, hjelper det mye med fødselstidspunktet, evt når han kan ha flyttet ut fra Innset.Hilsen Inger Bjørnaas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

HeiBeklager at jeg svarer så sent. Har funnet ei Sidsel johansdt. 31 år ug, losjerende under Sæther i Skaun, 1865. Hun har da ei datter, Johanna Olsd. på 1 år. I 1900 finner jeg Sissel Johannesdt. Rekstad, f. 1834 og gift med Even Lødensen Rekstad, f. 1827. Har dette noe med din Sesil Johansdt. Rekstad å gjøre ?Hvis jeg får din e-postadresse kan vi kommunisere direkte.Hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.