Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gro Berit Sternang

[#6788] Arne Falkorsen f.1645 Bergen

Recommended Posts

Gjest Gro Berit Sternang

Då får eg prøve med person nr.2 som kom frå Bergen til Trondenes. Arne Falkorsen (1645-1711)d.Tennevik, g.1 ca 1675 m. Johanna Olsdtr (1650-1676, f/d Tennevik), ingen barn. G.2 ca 1690 m. Gjertrud Abrahamsdtr Høeg (1664-1734) f.Bjorelvnes, Lenvik, d. Tennevik. 6 barn: Jakob f.1691, Henrik f.1664, Falkor f.1695, Johanna f.1697, Lea f1700 og Gunhild Katrine f.1707.Det eg lurar på då, er det nokon gode hjelperar som klarar å finne foreldra til Arne Falkorsen, og eller andre opplysningar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Det er verre å finne Arne Falkorsen blant dei døpte. Kjeldene tar først til i 1668! Men kan hende i borgarskap eller liknande... Og til dømes skattelister!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Han trur eg ikkje du finn. Han har det vore leita etter før av svært mange - utan resultat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gro Berit Sternang

Har gløymt å sende takk for svara. Det var veldig greit, eg noterar det. mvh Gro Berit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.