Gå til innhold
Arkivverket

[#6791] Sogndal / Leikanger / Balestrand


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Søker forfedre til : Ole Mikkelson Slinde f.1713 i Sogndal og døde 1782 på gården Njøs i Leikanger. Han giftet seg med Ingrid Andersdatter Njøs hun døde 1813 på Njøs. Hennes far var Anders Olson Eitorn som jeg heller ikke vet noe bakover på . Han var visstnok født på Balestrand i 1673 og døde1761 på Njøs i Leikanger. Anders var gift med Randi Arnesdatter Røysum ( 1709-1749)Takker for all mulig hjelp!MVH, gurli H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skjånes

Eg fann desse namna i bygdeboka for Leikanger, ættesoga. Eg fann dei same opplysningane som du har funne, men far til Ingrid har her namnet Anders Pederson Eitorn. Eg fann ikkje meir. Eitorn høyrde til Balestrand til og med 1963, og eg vil rå deg til å leite etter foreldra til Anders i den siste utgåva av bygdeboka for Balestrand. Alle bibliotek vil, kunne skaffe deg denne. Slinde høyrer til Sogndal som du sikkert veit, men eg kjenner ikkje til nokon tilsvarande ajourført bygdebok for Sogndal. Du kan prøve å vende deg til Sogndal sogelag, 6856 Sogndal eller til Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane, 6863 Leikanger. http://www.sffarkiv.no/ Eg veit likevel ikkje om dei kan hjelpe deg. Lukke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei!Finner dette skiftet i Fylkesarkivet for Norum (Sogndal) skipreide, post 170. Dette kan vere far til din Ole Mikkelson, i dette skiftet så er denne Olle, født rundt 1713. Elles så ken ein lese seg til av dette skiftet, at mori hans Ole skulle være dotter av ein Nils og kanskje var i frå Stedje i Sogndal.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.Namn arvtakar: Michel, Ericksen Gard: Slinde, nr.:4 Husmannsplass: Yrke: Skipreide: Norum Protokoll/side: 5a-30 Datering: 1735-1741 Dato: 1.3.1735Eiga: 89 Dalar, 4 ort, 3 skilling Gjeld: Netto: Merknad: Pengar vanskeleg Personar i skiftet : (1) Elling Michelssen Myndig Søn (2) Niels Michelssen Myndig Søn (3) Ingeboere Michelsdatter 18 Aar Datter (4) Baar Nielsen Stedie Morbror til barna (5) Olle Michelssen 22 Aar Søn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei igjen!Dette ser ut som mori til han Olle Slinde. Dette skiftet stemmer med det andre skiftet av Mikkel SlindeElles så står det i kyrkjboki for Sogndal, fødde: Elling Mikkelson født 1707, far Mikkel Slinde, ingen mor er nevnt.. Nils Mikkelson født 1710, far Mikkel Slinde, ingen mor er nevnt.Kyrkjebok for Leikanger, ekteskap: Gift 1750 Ole Mikkelsen Slinde, født 1720? Ingeri Andersd. Njøs, født 1730. Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen. Namn arvtaker: Kari Nilsd. Gard: Slinde, nr.:2 skipreide: Norum Protokoll/side: 3-330b Datering: 1708-1722 Dato: 16.5.1718 Eiga: 291 Dalar, 2 ort, 14 skilling Gjeld: 52 Dalar, 0 ort, 0 skilling Netto: 139 Dalar, 2 ort, 14 skillingPersonar i skiftet : (1) Nils Michelssen Søn (2) Olle Michelssen Søn (3) Boets gjeld Kreditor (4) Ellend Michelssen Søn (5) Ingebor Michelsdatter Datter (6) Michel Slinde Enkemanden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.