Gå til innhold
Arkivverket

[#6798] Ibenfeldt - Ålesund


Gjest Roy Løvaas
 Del

Recommended Posts

  • 1 år senere...
Gjest Bjørn Jonson Dale

Dette spørsmålet finn du svar på i DA, under døypte i Borgund 1816-1900. Johan Nicolai blei fødd 27. november 1828. Foreldra var blikkenslagermeister Johan Herman Ibenfeldt (73 år gl 1865), som kom til Ålesund seinast 1822. På denne tida ekta han Jacobine Pauline Salomonsdatter fra Stokke på Ellingsøya i Borgund. Ekteskapet er ikkje innført i kirkebøkene for Borgund. Jacobine var jordmor.Familien Ibenfeldt budde i dagens Apotekergata i Ålesund. Fleire av barna til Johan Herman og Jacobine gjorde seg gjeldande i næringslivet i Ålesund. Kva hendte med Jacob Nicolai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Eg meinte sjølsagt JOHAN Nicolai. Grunnen til at eg spør, er at han ikkje finst i folketellingane 1865, 1875, 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Hej, En Johan Herman Ibenfelt gifte sig 31/8 1821 i Domkirken, Oslo, med Jacobine Pauline Salomonsdatter. Källa: Familysearch, som ju alltid bör kontrolleras mot originalet. Vänligen, Olle Elm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Möjligen kan det också vara intressant att en Johan Nicolai Ibenfeldt gifte sig 7/11 1857 i Frederiksberg, Kobenhavn med Oline Vilhelmine Olsen (sic!). Källa som ovan, Olle Elm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Ja, det var ekspeditt svar fra Sverige. Eg hadde ein mistanke om at ekteskapet kunne ha vore inngått i Christiania, der Norges einaste jordmorskule låg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Kan bekrefte ekteskapet i Vor Frelsers kirke 31.08.1821 (Oslo Domkirke Mini 7 1817-24 6/11 p.400 no.54) og føye til at hans alder er oppgitt til 29 år, hennes 31 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Bjørn Jonson Dale, Du frågar ovan: 'Kva hendte med' Johan Nicolai. Som vi kan se av mitt inlägg nedan fanns en man med detta namn i Danmark. Kan det vara densamme och är det därför han inte finns i de olika ft. Har lagt ut en fråga på http://www.anetavlen.dk och hoppas någon kan hjälpa till, framförallt med sökningar i dansk demografisk databas - vilken jag inte begriper mig på. Vänligen, Olle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Ja, eg trur nok at Johan Nicolai Ibenfeldt som ekta Oline Vilhelmine Olsen i Frederiksberg 1857 er 'vår mann'. Eg har prøvd å søke etter han i Dansk demografisk database (ddd.dda.dk), men av ein eller annan grunn er det ikkje mulig å søke på høgare nivå enn amt. Faren, Johan Herman, var jo fødd i København (eller deromkring), så det ville ikkje vere merkelig om ein av sønene hamna i Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Hej, Fick ett svar i dag från Anette Jensen i Danmark ang Johan Nicolai Ibenfeldt:´'Jeg har været på Københavns stadsarkiv idag og fundet ham i begravelsesprotokollerne.Guldsmed Johan Nicolai Ibenfeldt, født 27.11.1827 i Aalesund, død 19.9.1909 i Blågårds sogn. Begravet 24.9.1909 på Assistents kirkegård. Hans adresse ved hans død var: Baggesensgade 10.4. Kbh. Han var gift med Oline Vilhelmine, født 8.11.1832 i Kbh. Han døde af gasforgiftning. Stort tack till Anette Jensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

På min fråga i Anetavlen har jag fått följande svar från den flitiga Gudrun Wallengren i Danmark:'Nu fandt jeg én familie af navnet, men det er jo ikke alt der er lagt ind.Samtlige personer i husstandenKøbenhavn, København (Staden), Nørre Kvarter, , , Nørrevold 236 B, 12, FT-1787 Der vises flg. felter: Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , FødestedCarl Ludvig Ibenfeldt, 33, Gift, Manden, Grenadeer ved Falsterske Regiment, Sophia Friderica, 30, Gift, Konen, , Maria Lovisa, 1, Ugift, Barn af 1.Ægteskab,'Tack till Gudrun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Om någon av er önskar att arbeta med ev ättlingar till Ibenfeldt i Danmark kan jag med hjälp av Anton Dorph-Petersen i Vejle meddela att det finns 27 personer med namnet i telefonkatalogen på www.degulesider.dk/yp/Dgs/FrontVänligen, Olle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

På en engelskspråkig hemsida finns upggifter om 'Norwegian Emigrants with University Training'. År 1871 finns en 'IBENFELDT, JOHAN HERMAN JACOBI (1852-89), 2, dentistry. He died at Church Ferry, North Dakota.' Denne bör väl av namnet att döma tillhöra familjen. Är han känd?Samtidigt blir jag lite fundersam: Roy Løvaas, När Du ställde Din fråga 05.11.2001 - Visste Du då att Johan Nicolai Ibenfeldt sannolikt fanns i Danmark och var guldsmed? Vänligen, Olle PS. Ser att Roy Løvaas inte varit med i diskussionen i denna omgången. Någon som kan nå honom? DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.