Gå til innhold
Arkivverket

[#6807] Deaths in Norway


Gjest David Vinge
 Del

Recommended Posts

Gjest David Vinge

I found a while ago a section on the Digitalarkivet that had death records for the 1900s up until 1996 or so. Was it taken off or can anyone provide a link. David Vinge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Dette arkivet er da svært så mangelfullt? Jeg har tidligere søkt der, uten resultat - på personer jeg har alle data på. Selv ved "alternative veier", f.eks. ved å sortere etter sorenskriverembete får jeg ikke tilslag på "sikre" personer. Hva er egentlig kriteriene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Da denne databasen ble lagt ut i juni, forklarte dokumentasjonen at oppføringer før 1995 kun var sporadiske. Dette kan kanskje være forklaringen på ditt problem, Tor?Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Takk Rune, det er godt at noen følger med! Forøvrig er opplysningene SVÆRT sporadiske - men mer og mer av arkiver gjøres tilgjengelig på nettet. Vil i den forbindelse gjøre oppmerksom på alt som skjer her i Gjøvik-Toten området, de som leter her kan finne mye på "Gjøvik og Toten Slekthistorielag"'s sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.