Gå til innhold
Arkivverket

[#6850] Jan Johan Forsberg, Vänersborg


Gjest Inger Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Hagen

Jan Johan Forsberg er født 1800 et eller annet sted i Vänersborg (tror jeg). Da hans ene sønn ble født i 1842, bodde han i Sødra Siviken, Frändefors og senere muligvis i Qvärnskogen. Jeg er på jakt etter Jans foreldre og deres fødselsår/sted. Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Norge og Sverige har innlån/utlåns avtale på arkivmateriale som er filmet. Sjekk med det lokale biblioteket ditt! du kan se hva som er filmet på: Svensk arkivinfoNår du først har funnet hvor de bodde (gård etc. er husforhør en glitrende ting! Her kan du lese mer om slekt i Svenskeland: RøtterLykke til! Laila (med 3 svenske oldeforeldre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Hagen

Takk Laila, for nyttige tips. Visste ikke at det fantes en slik avtale om inn/utlån av mikrofilm. Det er stadig noe nytt å lære på "slektsfronten" skjønner jeg."Røtter" har jeg vært inne på utallige ganger, men synes ikke jeg har funnet ut så mye.Jeg skal prøve igjen og se om jeg kan snappe opp noe.Hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.