Gå til innhold
Arkivverket

[#6904] Søkbart i Trøndelag?


Gjest Arne Neegaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Neegaard

Finnes det noen søkbare arkiver på nettet ang. vielser, dåp, kofirmasjoner osv. for Trøndelag slik som Gjøvik og Toten slektshistorielag har lagt ut? Eller må jeg innom RA?Arne N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Ta en titt på Asle Jonassens Slektshistoriske kilder 1500-1900 for en oversikt over hva som er tilgjengelig på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Av kirkebøker på nettet jeg kan huske i farten, er Verdal, Røros, og Oppdal i DA, Røros i Rhd, Røros i listeform på Hogne Holsts hjemmesider, Støren, Budal, Soknedal og Horg i listeform på Dagfinn Refsets hjemmesider. Men du vil finne alt dette i oversikten du finner hos Asle Jonassen som allerede er nevnt i et tidligere innlegg Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Neegaard

Jeg er på jakt etter fødte/døpte i Tronheim i 1832, 1859 og 1887 i første omgang, se forøvrig mitt innlegg 4763 Odin Marius - sporløst forsvunnet?Takk for responsenArne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg glemte å si at finnes en del kirkebøker for Strinda (hovedsakelig Malvik, noe øst for T.heim) i DA og RHD. En del materiale for Vår Frue, Domkirken, Bakklandet er å finne på Vital Records (Family Search). Hvor omfattende dette materiale er, vet jeg ikke, men det kan vel være forsøket verdt å prøve. Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.