Gå til innhold
Arkivverket

[#6914] Birger Gjervik


Gjest Øyvind Gjervik
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Gjervik

Lurer på om noen kan hjelpe meg med informasjon om Birger Gjervik. Han skal være sønn av Nils Bergesen Gjervik (f.1.mars 1897 / Hosanger, d.Eikeviken /Bergen, 1977), og Nils`første kone (ukjent). Han må være født før februar 1937, idet Nils da ble attgift med Nelly Ovidia Lorentze Olsen. TROR Birger omkom under en drukningsulykke til sjøs. Lurer på når han er født, døpt, når han døde + eventuelt annen informasjon. Jeg vet så å si ingenting om han. Håper noen kan hjelpe meg enten på disse sidene, eller via ogjervil@yahoo.no . På forhånd, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

God kveld Øyvind! Ser at det under "Døde i Bergen 1912-1972" her i Digitalarkivet finnes følgende: Etternamn Førenamn Dødsdato Dødsår Gjervik Birger Mar 21 1947 Gjervik Birger Jun 15 1950 Men disse to Briger Gjervik´ene er kanskje begge sjekket ut av saken? Med vennlig hilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Gjervik

Desverre hjalp ikke dette meg, men ellers takk for hjelpen Marius. Gir ikke opp. Får se om jeg klarer å skaffe til veie informasjon andre steder enn her på Digitalarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.