Gå til innhold
Arkivverket

[#6931] Bygdebok for Nes, Buskerud


Gjest Peer
 Del

Recommended Posts

Gjest Tormod Thoresen

Om du tenker på Nes i Hallingdal, er bind nr. 1 i trykken. Det er ventet ut før jul.Det vil komme flere bind, men jeg kjenner ikke helt til når de måtte komme, og hvilket område de respektive tar for seg.Det er Terje Østro på Gol som er forfatteren, og det borger til kvalitet.Han skriver også bygdebøker om Flå også. Det første bindet er ventet på vårparten - tidlig sommer 2002. Det vil ta for seg Sørbygda.Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Jeg glemte å gi deg beskjed om at i dette fora så skriver vi oss inn med våre riktige navn.Det gjelder såvel fornavn som etternavn.Vi har ingenting å skjule her.vennlig hilsenTormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peer-Fabian Holm

Hei Tormod Jeg bruker nok mitt rette navn selv om jeg bruker kun fornavn. Men for orden skyld skriver jeg her mitt fulle navn. Men takk for opplysningen. Mvh. Peer-Fabian Gustafsson Holm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.