Gå til innhold
Arkivverket

[#7939] e søk og hvorfor blir overskriften amputert


Gjest Tom Askerøi
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Slik det fungerer vil det bli umogeleg å skriva inn meir enn maksimallengda i boksen. Men eg har kanskje vore litt knapp i avgrensinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Askerøi

Jeg skrev adskillig mer i overskriften enn det som kom med - uten at jeg ble varslet eller, såvidt jeg oppfattet, markøren ble stoppet. her spilte det jo ingen rolle, men det kunne fort blitt meningsløst hvis navn eller sted eller lignende ble borte.Men det er greit nok hvis du vet at du bare har X antall posisjoner til rådighet - da får du komprimere til du får en menigsfylt overskrift. Selv om jeg nok synes du har gordt den vel snau nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur det må skuldast at du har brukt doble hermeteikn (anførselstegn). Dette har ei spesiell tyding i HTTP, systemet for å utveksla informasjon mellom din og min maskin. Men no har eg sytt for at dei blir fjerna på vegen. Dermed skulle problemet vera borte, saman med teiknet. Som eg no skriv '. men som du ser som noko anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Askerøi

Vel-vel. Beklager at jeg uten videre trodde at det var du som syta for at jeg ikke skrev for lange innlegg akkurat som med overskriften.Men hvor gjorde HTTP av alt det som sto etter det doble hermeteiknet? Går det an å få det igjen - eller driver HTTP med underslag av meninger? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.