Gå til innhold
Arkivverket

[#7945] Namn/adresse m.m.


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Så vidt som eg forstår, oppstår problemet på nytt neste morgon. Eg måtte registrere meg før fyrste innlegg i dag, endå alt fungerte fint i 23-tida i går. Ikkje at det er noko stort problem å måtte skrive namnet sitt ein gong for dag, men det er noko med at det er kjekt med ting som fungerer slik det vert sagt det skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Noko stort problem er det knapt. Men eg slapp skriva namnet mitt, i ein lesare som sist var brukt i går. Eg skal ha det under oppsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Klokka er sånn ca 00.18 og eg har vore lenge oppe BERRE for å teste om eg måtte skrive namnet mitt på nytt når det blei ein ny dato ;-] og det måtte eg ikkje. Vi får dermed tru at alt er i orden på dette området no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har også vore lenge opp, men ikkje berre for å testa. Men eg har testa og får same resultat som Aase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg får vel innrømme at eg hadde andre og meir tungtvegande grunnar til å legge meg seint, eg óg :-)Men uansett: Debattane har fått ei utruleg bra utforming no. Eg kan ikkje kome på noko som helst som kunne vore betre, bortsett frå at brukarane kan bli endå flinkare til å skrive informative overskrifter (og velje grupper når det passar), men det kjem vel med tida det óg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Et lite forslag til forbedring:Når man legger inn nytt tema, kan man velge hvilken gruppe dette temaet skal tilhøre (F.eks. fylke i brukerforumet). Denne boksen er lett å overse, slik at de fleste nye tema havner i sekkeposten Generelt. Hadde det vært mulig å gjøre denne boksen litt mer synlig, evt. gjøre det obligatorisk å velge en verdi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg ser poenget ditt. Men resultatet blir at brukaren må gjennom tre trinn og ikkje to for å få lagt inn eit tema. Men det gjer kanskje ikkje noko? Eg skal ha det lista mi over forandringar under vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvi Hagen

Jeg slipper å skrive navn og adresse for hvert innlegg., men jeg ønsker ikke å ha boligadr. med i mine innlegg. Jeg var ikke klar over at adr. ville komme med i innleggene, når jeg først hadde fylt ut adressefeltet etter at det nye systemet kom i gang. Kan jeg få vekk adressen igjen ? mvh Sylvi Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Som eg trudde - du kan berre overskrive opplysningane i adressefeltet, så vil det kome fram slik som du skriv det, utan gateadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvi Hagen

Jeg forsøkte å teste ved ikke å fylle ut for heimstad, men det gjentok seg med feilmelding for hver gang jeg skulle legge innlegget på plass. Nå fyller jeg igjen ut heimstad, slik at jeg kommer gjennom med dette innlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Aase R Sæther

Har systemet begynt å gløyme namn/adresse igjen? Eg må i alle fall skrive det på nytt heile tida, endå eg kryssar av i boksen for Ta vare på..Men dette er vel i så fall gjerne Oldervoll-mat som må vente til etter ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.