Gå til innhold
Arkivverket

[#7953] Ringerike Genealogiske Datasentral


Gjest Svein Bjarøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Bjarøy

RGD skal ha overført kirkebøkene for Norderhov inkl Lunder i Sokna til data og CD-rom. Vet noen om dette kan kjøpes og hvor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Nei det vet jeg ikke. Men jeg antar at det kan lederen av Ringerikets Slektshistorielag vite.Det er : Frank Otterbech Blomsgate 32 3510 Hønefossmvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Margrete Gilhuus

Det er riktig som Tormod skriver...Frank kan nok svare på spørsmål du lurer på, men dersom de ikke har gjort noe ut mer ut av det de har lagt inn på data enn da jeg jobbet der for noen år siden, bør du avlslå en eventuell invitasjon til å komme til Hønefoss for å søke i basen deres. Den funket ikke...og når en søkte i den brøt hele opplegget sammen, og vi som jobbet der fikk skylden. Kunne fortelle deg mer om dette....men....:-) Frank er en veldig hyggelig kar...men han hadde ikke det daglige ansvaret for GDS...dessverre...det var og er ant. fortsatt Jens Johnsrud, data ansvarlig var Rudi Løken....og takk for det! En kan jo håpe at de har gjort som de andre slektsforeningene som har lagt kirkebøker på data...lagt alt inn på diskett, har de det...så har du kanskje flaks, og kan få ut oppl. du er ute etter, ellers ville jeg lete i microkort el. film var jeg deg...ikke så frustrerede :-) mvh AMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.