Gå til innhold
Arkivverket

[#7956] E-postvarsel


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Det blir no sendt melding via e-epost til den som startar ein debatt kvar gong nokon legg inn eit nytt innlegg. Dette er sjølsagt avhengig av at du legg inn rett e-postadresse. Men sidan medlingar som ikkje når deg blir sendt attende til oss, vil det også sei at me kan nytta oss av høvet til å fjerna innlegg lagt inn under feil epost-adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Olav Egner

Det hender at engelskspråklige uten norskkunnskaper (trur eg) starter nye debatter. Vil denne ordningen ha noen betydning for dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg går ut frå at dei brukar dei engelskspåklege sidene. Der står det til liks med på norsk at e-post-adresse skal fyllast inn. Men elles brukar me sjølsagt fornuft når deg gjeld fjerning av oppgåver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest thor erik

Tusen takk, Dette vil hjelpe slike kløner som meg. De gangene jeg har lagt inn nye innlegg og det har tatt temmelig lang tid før jeg har fått svar, har jeg selvsagt glemt ref.nummer. Vil det også gjelde der man 'blander' seg i allerede pågående debatter? Da har dere min fulle beundring! Korreksjonsmuligheten som dere nå har fått er også kjempeflott. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har valt ikkje å gje varsel når folk deltek i andre sine tema. For ein del folk ville det då hagla inn med e-post heile dagen. Men me har vurdert å gjera det valfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thor erik

Takk, takk. Får trene opp hukommelsen igjen, skjønner jeg. Papir og blyant er ikke dumt for meg i alle fall. Var det noen som sa vi skulle få et papirløst samfunn? Men i alle fall; slik debattforum er blitt nå, trives jeg med. Måtte bare gjøre noen dumme forsøk først! Tusen takk for flotte sider og mye fin opplysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.