Gå til innhold
Arkivverket

[#7969] Christian Bendiks Christiansen i Fjære


Gjest Benn Limann
 Del

Recommended Posts

Gjest Benn Limann

I folketellinga for 1900 er Christian Bendiks Christiansen f. 1851 oppført under Ugland østre sammen med kone Thrine og barna Karl Lie, Odine Amalie og Marthe.Er det noen av leserne som kan hjelpe med nyere opplysniger? Hvilket bind av bygdebøkene for Fjære omtaler Ugland østre?Mvh Benn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Vi har fått melding om at du har oppgitt ukorrekt e-post-adresse. Innlegget ditt står i fare for å bli fjernet hvis vi ikke får bekreftet adressen din.Vær vennlig og send et e-brev med rett adresse til: digitalarkivet@uib.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Benn Limann

Har sjekket bygdebøkene for Fjære. Men hverken bind I eller II omtaler Ugland østre. Dermed er fortsatt opplysningene fra folketellingen i 1900 det siste jeg har om Christian Bendiks Christensen og familien hans.Er det noen som kan gi meg tips til å komme videre? Benn PS.: Jeg hadde oppgitt riktig e-postadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.